Cmentarz Komunalny w Radomiu

Dyrektor Cmentarza Komunalnego ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze INSPEKTORA w Dziale Utrzymania Cmentarza

Główne obowiązki:

1) Organizacja i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w oparciu o ustawę Prawo Zamówień Publicznych oraz wewnętrzny regulamin.

2) Sporządzanie rocznych sprawozdań z przeprowadzonych zamówień publicznych,

3) prowadzenie ewidencji umów zawieranych przez Cmentarz Komunalny w Radomiu z podmiotami zewnętrznymi,

4) Współpraca z komórkami organizacyjnymi zakładu w realizacji zadań, w tym udzielanie Pomocy komórkom merytorycznym w zakresie wniosków w sprawie zamówień, do których nie stosuje się ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

5) Opracowywanie i aktualizowanie wewnętrznych regulaminów związanych z udzielaniem zamówień publicznych.

6) Sporządzanie planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na podstawie planów zamówień publicznych przedkładanych przez komórki organizacyjne zakładu, zamieszczanie planu postępowań w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Zamawiającego,

7) Opracowanie i przedstawienie opisu przedmiotu zamówienia, które w myśl ustawy Prawo Zamówień publicznych będzie przedmiotem zamówienia publicznego, w zakresie działania komórki organizacyjnej.

s) Realizacja zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych z uwzględnieniem postanowień zarządzeń wewnętrznych, w zakresie działania komórki organizacyjnej.

9) Sporządzanie wniosków o dokonanie wydatków ze środków publicznych Cmentarza Komunalnego.

10) Obsługa interesantów, udzielanie informacji w zakresie działalności komórki organizacyjnej.

11)  prowadzenie kart ewidencyjnych wyposażenia pracowników Cmentarza Komunalnego w odzież i obuwie robocze oraz środki ochrony indywidualnej,

Więcej informacji na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Cmentarza Komunalnego w Radomiu


http://bip.cmk.radom.pl/?a=287