Dyrektor Cmentarza Komunalnego ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze INSPEKTORA w Dziale Utrzymania Cmentarza
Główne obowiązki:
1) Organizacja i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w oparciu o ustawę Prawo Zamówień Publicznych oraz wewnętrzny regulamin.
2) Sporządzanie rocznych sprawozdań z przeprowadzonych zamówień publicznych,
3) prowadzenie ewidencji umów zawieranych przez Cmentarz Komunalny w Radomiu z podmiotami zewnętrznymi,
4) Współpraca z komórkami organizacyjnymi zakładu w realizacji zadań, w tym udzielanie Pomocy komórkom merytorycznym w zakresie wniosków w sprawie zamówień, do których nie stosuje się ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
5) Opracowywanie i aktualizowanie wewnętrznych regulaminów związanych z udzielaniem zamówień publicznych.
6) Sporządzanie planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na podstawie planów zamówień publicznych przedkładanych przez komórki organizacyjne zakładu, zamieszczanie planu postępowań w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Zamawiającego,
7) Opracowanie i przedstawienie opisu przedmiotu zamówienia, które w myśl ustawy Prawo Zamówień publicznych będzie przedmiotem zamówienia publicznego, w zakresie działania komórki organizacyjnej.
s) Realizacja zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych z uwzględnieniem postanowień zarządzeń wewnętrznych, w zakresie działania komórki organizacyjnej.
9) Sporządzanie wniosków o dokonanie wydatków ze środków publicznych Cmentarza Komunalnego.
10) Obsługa interesantów, udzielanie informacji w zakresie działalności komórki organizacyjnej.
11) prowadzenie kart ewidencyjnych wyposażenia pracowników Cmentarza Komunalnego w odzież i obuwie robocze oraz środki ochrony indywidualnej,
Więcej informacji na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Cmentarza Komunalnego w Radomiu